Reputacja i kontrowersja w komunikacji marketingowej – to w zamyśle duża impreza biznesowa z udziałem przedstawicieli agencji reklamowych, domów mediowych, agencji PR oraz dyrektorów zarządzających budżetami marketingowymi. Co ma być jej tematem i jakich efektów się spodziewacie?

Zaplanowana na 18 maja (2007) konferencja to pierwsza tak poważna inicjatywa w tej części kraju, do której Pomorski Klub Biznesu zaprosił menedżerów kluczowych firm pomorskiego biznesu, jak również dyrektorów zarządzających i strategicznych, wiodących agencji reklamowych i Public Relations w kraju. Postanowiliśmy przełamać pewien „monopol” stolicy. Chcemy też, aby nasze spotkanie było zupełnie inne od wszystkich dotychczasowych. Konferencję na pewno wyróżnia „świeżość”. Pod tym potocznym stwierdzeniem kryje się idea pożegnania z „biciem piany i laniem wody” – do której to jesteśmy przyzwyczajeni podczas niezliczonych konferencji i spotkań biznesowych. Tym razem możemy mówić o odwróceniu tendencji.

Znakomici praktycy – dyrektorzy strategiczni, kreatywni, marketingu – przedstawią swoje spostrzeżenia i punkt widzenia na temat reputacji i kontrowersji w komunikacji marketingowej. Spodziewamy się oczywiście, że w kilku przypadkach ferowane opinie mogą być kontrowersyjne, wzbudzą emocje, sprowokują do ożywionej dyskusji – ale właśnie tego oczekujemy. Chcemy bowiem, aby dawały do myślenia i zachęcały do otwartej rozmowy. Taka właśnie konwencja przypadła do gustu również dziennikarzom ważniejszych mediów branżowych i biznesowych, którzy chętnie włączyli się do uczestnictwa w konferencji…

EURO STYL Magazine