„Salon Marketingu i Reklamy”, 12 marca 2010, Sofitel Grand Sopot. Na zdjęciu od lewej: Jarosław Waśkiewicz (organizator/prowadzący); Marek Staniszewski – Wiceprezes Zarządu Young & Rubicam; Marta Chełkowska – Prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; Grzegorz Kiszluk – Redaktor Naczelny BRIEF.

„Salon Marketingu i Reklamy” to pierwsza tego typu inicjatywa w tej części Polski i spotkania w gronie najlepszych praktyków biznesu z Polski i zagranicy. „Salon Marketingu i Reklamy” kierowany jest przede wszystkim do osób decyzyjnych, właścicieli firm, prezesów i członków zarządu, ekspertów ds. zarządzania a także profesorów akademickich.

12 marca 2010 roku w Sopocie został zapoczątkowany „Salon Marketingu i Reklamy”, zorganizowany przez Jarosława Waśkiewicza, redaktora naczelnego portalu biznesnafali.pl, we współpracy z Hotelem Sofitel Grand Sopot.

Kilka minut po godzinie 15:00 Jarosław Waśkiewicz, razem z Patrickiem Carabin – Dyrektorem Generalnym Sofitel Grand Sopot, powitał zaproszonych gości, ponad 50 przedstawicieli pomorskiego biznesu, prezesów, właścicieli, reprezentantów firm i instytucji Pomorza.

Gościem Specjalnym „Salonu Marketingu i Reklamy” był Marek Staniszewski, wykładowca Harvard Business Review Polska oraz Szkoły Strategii Marki przy SAR, Wiceprezes Zarządu agencji Young & Rubicam, Dyrektor Zarządzający BAV Consulting która prowadzi w Polsce projekt „Brand Asset Valuator” (największe na świecie badanie kondycji marek).

Spotkanie  odbyło się pod hasłem: „Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania  w biznesie”. O strategii marketingowej, postrzeganiu marki, roli i znaczeniu mediów regionalnych i ogólnopolskich, etyce w biznesie i kłamstwie w reklamie. Na przykładach lokalnych i ogólnopolskich, dużego i małego biznesu, rozmawiano m.in. z udziałem Grzegorza Kiszluka – Redaktora Naczelnego miesięcznika BRIEF.

Obejrzyj krótki filmik z wydarzenia, kliknij w link aby otworzyć

SalonMiR-3 zdjecia_0002