Na styku tych dwóch zjawisk – możliwości tworzenia internetowych baz danych i powiązań między nimi, obrazujących stopnie znajomości użytkowników oraz wzrost popularności networkingu, pojawiły się serwisy społecznościowe – z angielska nazwane zresztą social networking.

W raporcie, obok Marioli Stawińskiej (Randstad Polska) wypowiedzi udziela Jarosław Waśkiewicz.

Pobierz pdf aby przeczytać cały materiał:

11_Wizerunek_Inter_networ…
879 kB *.pdf

Marka Piar.pl przez ponad 10 lat towarzyszyła prężnemu rozwojowi polskiej branży PR. Wcześniej w postaci pierwszej i przez lata jedynej na polskim rynku strony o tematyce public relations – www.piar.pl, a przez ponad 2,5 roku w formie „Piar.pl” – jedynego magazynu w Polsce poświęconego stricte kwestiom trendów w polskim i światowym PR, inspirującym studiom przypadków z codziennej praktyki PR-owskiej, a wreszcie postaciom z branży, które swoją pracą przyczyniają się do rozwoju Public Relations w Polsce i na świecie.